Lønadministration
Du kan trygt overlade din virksomheds lønadministration til Business Supporting. Vi er professionelle bogholdere, der kan varetage alle dine medarbejderes lønsedler
Vi forstår, at det kan være en uoverskuelig opgave, når det kommer til lønadministration. Der er utrolig mange poster, der skal tages højde for og bogføres, når medarbejdere skal have løn. Det drejer sig blandt andet om feriepenge, pensionsbidrag, overtidsbehandling, som blot er nogle af de elementer, der skal varetages.
Lad os agere lønsystem
Vi tilbyder alt håndtering inden for lønadministration, hvilket omfatter lønudbetalinger til dine medarbejdere, inklusiv dig selv. Mere specifikt indebærer det:
- Rettidig afregning af løn
- Indberetning af lønoplysninger til SKAT
- Beskatning af personalegoder
- Løn og pension i forhold til overenskomster
Hvad skal du gøre?
Hvis du indgår en aftale med os, fungerer det ved, at du med faste intervaller sender os en mail indeholdende en bruttooversigt, og derfra klarer vi resten.
Det er det eneste du skal gøre. Du skal altså kun bruge 2 minutter om måneden på at indberette dine medarbejderes løn, hvortil vi sørger for det resterende. På den måde opnår du langt mere tid til at fokusere på dine hovedopgaver, samtidig med at dine medarbejdere får korrekte lønsedler hver måned.
Hvad kan du forvente, hvis du outsourcer din lønadministration?
- I første omgang giver vi dig et uforpligtende tilbud
- Vi har gennemsigtige priser, således du kun betaler for effektiv arbejdstid
- Mere tid til dine kerneopgaver
- Professionel lønadministration, der sørger for at alt er i orden
- Fleksibel service, der tager udgangspunkt i dine behov og ønsker
Har du brug for ekstern lønadministration i en kort eller længere periode, kan Business Supporting assistere dig og din virksomhed. Kontakt os på telefon +45 35 24 54 10 eller på e-mail bs@busu.dk og få mere information.
Timepriser
Almindelig bogføring
525,- kr. ekskl. moms
Oprettelse, udvikling, løn
675,- kr. ekskl. moms
Klargøring til årsrapport
750,- kr. ekskl. moms